Serwis blacharsko–lakierniczy, czyli Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi (AZNN) powstał w Gdyni w 2002 roku jako pierwszy tak nowoczesny serwis w województwie.
Miałeś kolizję/ wypadek? Co zrobić po zdarzeniu:
- Wezwij służby medyczne oraz policję na miejsce zdarzenia, jeśli uczestnicy kolizji potrzebują pomocy medycznej.
- Zabezpiecz samochód oraz usuń go na pobocze tak, aby nie utrudniał ruchu.
- Możesz spisać oświadczenie – druk oświadczenia Oświadczenie.pdf.
- Zgłoś zdarzenie poprzez formularz kontaktowy.
- Dołącz do zgłoszenia internetowego dokumenty lub wyślij e-mailem w formie skanu/zdjęcia na adres [email protected]
Zgłoś szkodę
Wykaz dokumentów których będziemy potrzebować:
- Obustronny skan lub zdjęcie dowodu rejestracyjnego.
- Oświadczenie sprawcy (jeśli zostało spisane, dotyczy szkody z OC sprawcy).
- Umowa o naprawę, upoważnienie, oświadczenie o VAT (dokumenty pobierzesz tutaj: Dokumenty.pdf)
Po zgłoszeniu zdarzenia poinformujemy Cię jeśli będą potrzebne dodatkowe dokumenty.
Zgłoszenia telefon całodobowy: 600 80 60 00
Pomoc drogowa 24H: 513 354 538
Holowanie tel.+48 608 55 92 13
Ford Pomoc tel. 22 522 27 27
Serwis blacharsko-lakierniczy jest czynny:
Poniedziałek-Piątek: 07.00-18.00
Sobota: 08.00-13.00
<
Napisz do nas