Firma Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

11.10.2021

Firma Ford Polska została wyróżniona w pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards w kategorii ”Kampania medialna roku”. 

 

Duże wyróżnienie dla marki Ford

W trakcie gali wręczenia nagród organizatorzy podkreślili niespotykane dotychczas na polskim rynku zaangażowanie marki w promocję elektromobilności. 

 

- Nowoczesne kampanie to nie tylko jednostronny przekaz, ale kompleksowe działania, w których nastawieni jesteśmy na dialog z odbiorcą. Nagroda w tej kategorii pokazuje, że wykorzystanie dwustronnej komunikacji gwarantuje dotarcie i zaangażowanie potencjalnych klientów. Tym samym redefiniuje standardy komunikacji na polskim rynku. Lider tej organizacji swoim zaangażowaniem jednocześnie uwiarygadnia przekaz i staje się cenionym ekspertem w branży – podkreśliła kapituła konkursu. 

 

W minionym roku firma Ford prowadziła intensywną kampanię skierowaną na popularyzację i promocję samochodów elektrycznych i elektromobilności. W tym celu wykorzystano zarówno płatny przekaz reklamowy, intensywne działania e-commerce, jak i aktywność public relations oraz w mediach społecznościowych. W działania komunikacyjne w mediach społecznościowych zaangażowani byli również autoryzowani dilerzy firmy Ford. 

 

Przedmiotem tej kampanii był oczywiście głównie Ford Mustang Mach-E – pierwszy, stworzony całkowicie od podstaw elektryczny SUV Forda. Jego wyjątkowość potwierdzili dziennikarze i pierwsi klienci, od których zebrano niezwykle pozytywne recenzje. Samochód zaskakuje wyjątkowo dalekim zasięgiem, niezwykłymi osiągami i przyjemnością jazdy, a także bogatym i innowacyjnym wyposażeniem. 

 

- Ta nagroda to dla nas olbrzymie wyróżnienie za ostatni rok i konsekwentne budowanie wizerunku marki Ford w Polsce. Bardzo dziękuję całemu zespołowi, naszym dilerom i klientom – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska. 

 

Pierwsza, ale nieostatnia edycja

eMobility Media Awards to wspólny projekt Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. To największa na polskim rynku inicjatywa mająca na celu docenienie osób i podmiotów działających na rzecz budowania świadomości społecznej w zakresie elektromobilności.

 

Nagrody eMobility Media Awards przyznano w 16 kategoriach. Poza kampanią medialną roku wybrano także m.in. motoryzacyjną markę roku, medium roku, samochód elektryczny roku czy podcast roku. Statuetki rozdano na gali, która odbyła się 7 października br., podczas Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi. 


Aktualności i wydarzenia

Promocje

  • Promocja kończy się: 31.12.2021

    NOWE SAMOCHODY

    Ford Kuga Plug-In Hybrid

    Ford Kuga Plug-In Hybrid
  • Promocja kończy się: 31.12.2021

    NOWE SAMOCHODY

    Ford Puma

    Ford Puma
  • Promocja kończy się: 31.12.2021

    SERWIS

    Serwis online

    Serwis online
  • Promocja kończy się: 31.12.2021

    SERWIS

    Promocja zestawów paska rozrządu wraz z wymianą

    Promocja zestawów paska rozrządu wraz z wymianą
  • Promocja kończy się: 31.12.2021

    SERWIS

    Opony na sezon zimowy 2021/2022 wraz z montażem

    Opony na sezon zimowy 2021/2022 wraz z montażem
Pokaż najnowsze promocje Euro-Car

Aktualności i wydarzenia

Pokaż najnowsze aktualności od Euro-Car



Opinie